Nog maar een paar dagen in het koude Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Emily Ouwehand - WaarBenJij.nu Nog maar een paar dagen in het koude Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Emily Ouwehand - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar dagen in het koude Nederland

Door: Emily

Blijf op de hoogte en volg Emily

29 December 2014 | Nederland, Utrecht

Hoi iedereen,

Nog maar een paar dagen en dan verlaten wij dit koude (gladde) land. De reisverzekering is geregeld, de sleutels van ons huis worden woensdag overgedragen en de zomerkleding is ingepakt, dus we zijn er wel klaar voor:-)

Ons volgende reisverhaal zal vanuit Cuba zijn!

Groetjes Emily en Tom

• 29 December 2014 - 23:23

Irene Tammer:

Oh, wat geweldig! Het is zover, jullie wereldreis?
    Ik wens jullie alle goeds en blijf jullie graag volgen met het reisverslag.
    Een geweldige tijd toegewenst!

• 02 Januari 2015 - 13:28

Gert Legemaat:

Een hele goede reis toegewenst en natuurlijk ook de beste wensen voor 2015!

Gert

• 03 Januari 2015 - 09:00

Sarah:

Ik kijk uit naar jullie verhalen! Hele goede reis xx

• 04 Januari 2015 - 16:56

Mam:

Hoi,

Van pap al de eerste berichten gehoord....Oma is er nu en we krijgen natuurlijk nu iedere week de vraag van haar of we al wat van jullie hebben gehoord!!
    Geniet vooral heel erg van jullie reis en het mooie weer.
    XXX mam

• 05 Januari 2015 - 22:51

Lara:

We (ik, maar de rest vast ook) willen een verhaaltje!!!

:-)

Kus!

• 06 Januari 2015 - 10:02

Babette:

Lieve Emily en Tom,

Aller eerst de alle beste wensen voor 2015! Maak er een mooi jaar van! Heerlijk jullie zijn vertrokken en ik zal jullie volgen. Heel veel plezier.

Heel veel liefs,
    Babette

Emily

Samen met vriendje Tom ga ik Midden- en Noord Amerika (westkant) ontdekken van 2 januari tot 30 maart. We starten in Cuba, gaan daarna naar Guatemala, vervolgens een weekje realxen in Belize, dan naar Mexico en last but not least gaan we met een auto rondreizen aan de westkant van de VS.

Actief sinds 23 Dec. 2014